FotografieCluj.BlogSpot.RO

vineri, 7 decembrie 2012

Social Media Summit Cluj, organizat de redacția Biz la Hotel City Plaza

Miercuri, 5 decembrie 2012, am avut ocazia de a participa la Social Media Summit Cluj, eveniment organizat de revista Biz, la Hotel City Plaza.

După cum îi spune și numele, evenimentul a reunit numeroși bloggeri din comunitatea clujeană (între care și subsemnatul), dar și reprezentanți ai companiilor interesate de a-și clădi o imagine în mediul virtual, care a devenit cunoscut ca Web 2.0.

Am putut asista astfel la expunerile unora din cei mai de succes bloggeri din România, dar și ai unor reprezentanți ai companiilor, responsabili de promovarea acestora pe platformele de socializare online.


”Particip

Evenimentul a reprezentat, din această perspectivă, o experiență pe care eu o găsesc desoebit de instructivă - nu doar am putut afla detalii care au contribuit la ascensiunea unora din cele mai de succes bloguri din web-ul românesc, ci am putut adresa întrebări fondatorilor acestora, înțelegând cum văd ei domeniul și ce i-a ajutat să fie cu un pas înaintea tendințelor.

Doresc să le mulțumesc pe această cale tuturor celor care au avut expuneri în cadrul Social Media Summit Cluj, ocazie cu care am primit un feedback cât se poate de valoros pentru întrebările mele. Deja am început promovarea creațiilor mele fotografice pe unele platforme recomandate în cadrul expunerilor de la Summit: puteți vedea o colecție a unor imagini de-ale mele înfățișând repere clujene, reunite de pe blogul aici de față, cât și de pe contul meu de Panoramio, pe pinterest.com/fotografiecluj/pins/.

Din perspectivă fotografică, întrucât am participat ca audient la eveniment, scopul meu fiind a fi atent la expuneri și a interacționa cu vorbitorii în timpul sesiunilor de Q&A, comsenmnarea evenimentului a avut un loc secundar - în sensul în care am rămas pe scaun pe timpul expunerilor, fotografiind sala de la Hotel City Plaza și atmosfera generală doar în timpul pauzelor. În schimb, am reușit a consemna evenimentul din unghiul de vedere al unui participant la conferință, dând astfel un plus de realism acestora.

În condițiile date, am preferat a fotografia în lumină existentă, pentru a nu deranja evenimentul; am putut constata pe această cale că D90-ul stă foarte bine la acest capitol. Chiar cu obiectivul kit este posibilă surprinderea de imagini la sensibilități ISO de 800 sau 1600, la timpi de 1/30 sec., neafectate deranjant nici de granulație, nici de neclaritatea de mișcare.

Vă invit, în cele ce urmează, să vizionați câteva din imaginile pe care le-am surprins la eveniment.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice comentarii, sugestii şi exprimări de opinii sunt binevenite, cât timp sunt relevante, nu conţin limbaj care să instige la ură sau discriminare etnică, rasială sau de altă natură, la fapte antisociale sau ilegale, precum şi mesajele de tip spam.

Întreg conţinutul este proprietatea intelectuală a FotografieCluj, cu excepţia comentariilor, care aparţin creatorilor lor, a conţinuturilor semnalate ca atare, precum şi a mărcilor înregistrate şi a denumirilor comerciale, care sunt proprietatea deţinătorilor lor.